"I har gjort det super godt. Jeg kan ikke være mere glad, end jeg er lige nu. I er supergode og jeg er tilfreds med resultatet".

Sulanji Naumann, Founder af Cup of Hope

Digi var slet ikke i tvivl, da vi blev kontaktet af Sulanji Naumann. Han har startet en fodboldturnering i Zambia, der skal hjælpe de dygtige fodboldtalenter. Håbet er at blive opdaget af en træner eller agent, som er villig til at satse på det talent, de ser i turneringen. Turneringen har fundet sted i flere år, og den gør en kæmpe forskel for de drenge, der har mulighed for at være med.

Sulanji har gjort et kæmpe stykke arbejde, men nu er han klar til at tage det til næste niveau. For at kunne lykkedes med den mission, har han brug for en hjemmeside.

Vi er så glade for at have fået muligheden for at bidrage til, at Cup of Hope kan blive endnu bedre. Nu er det muligt at sprede budskabet på en helt ny måde, og den vej igennem få sponsorater, som gør det muligt at udvikle konceptet.

Nyt logo

Som en del af looket til Cup of Hope designede vi et nyt logo. Logoet skulle skrige fodbold, og så er rød og grøn farverne. Resultatet skal bruges i Cup of Hope's videre markedsføring.

Website med fodbold i fokus

For Sulanji er det vigtigt, at fodbold er omdrejningspunktet på siden. Det skal være helt tydeligt, at den her side handler om sport, fællesskab og det at gøre en forskel.

Sidens opbygning er enkel og let overskuelig. Her er det muligt for sponsorer at finde information og kontaktoplysninger.

Websitet viser også en masse billeder fra tidligere turneringer. De viser, at turneringen er for mange forskellige aldersgrupper, og at den er forbundet med en masse glæde og forventning.

Vi er stolte af at have hjulpet Sulanji med denne side.

Besøg siden her


Skal vi også hjælpe din virksomhed?

Kontakt os i dag