De varmeste anbefalinger gives hermed til Digi, for dem er ingen opgave for stor eller for lille. Vis dem din lyst til fornyelse, og straks vil pigernes drive, hæve din egen lyst og engagement, til niveauer du ikke selv var klar over fandtes."

- Kenneth Laursen, Direktør Cabola ApS

 

 

OPGAVEN // BRANDING

Selvom Digi er et digitalt bureau så er vi meget fokuseret på helheden. For en kunde som Cabola er deres virkelighed ikke kun digital og det var derfor vigtigt, at vi kunne skabe et overblik, retning og strategi for deres samlede branding aktiviteter. Cabola ApS er i dag markedsledende inden for levering af kemi til svømmebadsnichen. 

I processen har vi arbejdet tæt sammen med direktør Kenneth Laursen og salgschef Brian Kastling for at mærke Cabola’s DNA, deres tanker om fremtiden og ønsker til retning. Der udmundede sig i et strategisk oplæg, der efterfølgende har været grundstenen i vores arbejde for Cabola.

VISUEL IDENTITET

Den nye visuelle identitet er blevet implementeret hele vejen gennem virksomheden. Samtlige medarbejdere er blevet introduceret til strategien, det nye look, de er selv en stor del af det og derfor en helt naturlig del for os, som bureau, at inkorporere i det færdige resultat. 

Det er blevet til en revitalisering af logoet, ny retning for kommunikationskanalerne, nye medarbejderbilleder, nyt tryk til lastbiler, annoncer og ny hjemmeside.

Cabola åbnede i den grad op og viste os tilliden og troen på den retning vi havde lagt var den rigtige. Den tillid er vi utrolig glade og taknemmelige for. 

NYT WEBSITE

Som en del af den nye branding strategi har vi udviklet en ny hjemmeside for Cabola.  Hjemmesiden fungerer som videncentral og skal være med til at cementere deres rolle, som kemieksperter.

Cabola ønskede en simpel, overskuelig og informativ side - med masser af kant. De er nemlig ikke ligesom alle de andre, og det må gerne være visuelt synligt, hvorend man støder på dem og deres brand.

Tag et kig på siden her

 

SOCIALE MEDIER

Vi har lagt en plan for håndtering af deres sociale medier og hjælper i det daglige med at sikre at de gode historier bliver fortalt og at deres relation til kunder og samarbejdspartnere forbliver nær. 

For os er det vigtigt at være tæt på vores kunder for på den måde at kunne agere som deres forlængede arm i den digitale arena og med stolthed bære deres virksomhedsdna. 

Besøg Cabola på Facebook her

Besøg Cabola på LinkedIn her

 



Vi oplever et konstant engagement, og et yderst professionelt touch, på konstant at have fokus på opgavens art, funktion og tidshorisont. 
Aldrig er der noget der skal drøftes mere end en gang, aldrig er der noget der skuffer, og vigtigst af alt, så er alle aftaler på plads, selv ned i mindste detalje."

- Kenneth Laursen, Direktør Cabola ApS