Kender du værdien af Content Marketing?

Vi brænder for at fortælle historier. Det er grundstenen i Digi. Godt content er din mulighed for at kommunikere med din målgruppe og publikum. Det er væsentligt at man som virksomhed mestrer content, og har en plan for den.

Er du ikke helt overbevist? Lad os tage en snak!

 

Hvad er Content Marketing?

Kort fortalt, så går Content Marketing ud på at skabe indhold, der engagerer de potentielle kunder. Det er altså marketingaktiviteter, der involverer produktion af indhold til en klart defineret målgruppe - altsammen med det formål at skabe rentable kunderelationer.

Det lyder alt sammen fancy. Faktisk er det meget simpelt. Kunderne vil tales med og ikke til. De ønsker nærvær, tilstedeværelse og at blive hørt og set. Det gør sig gældende på alle platforme - sociale medier, hjemmeside, annoncer, branding osv.

Den lange version får du over en kop kaffe.

Tekstforfatning

Få sat de helt rigtige ord på

Vi brænder for at fortælle historier. Her på siden kan du læse om vores, men hvem sørger for at fortælle din? Vi har mange års erfaring med tekstforfatning, og vi har set, hvor stor en værdi det giver. Tekster til hjemmesiden skal være formuleret, så de taler til målgruppen.

Udover at tale til målgruppen, så er gode tekster også et værktøj, som bruges i forbindelse med rangering på eksempelvis Google. Det er vigtigt at lave en søgeordsanalyse, så man får et billede af, hvad kunderne søger på. Udfra den viden kan man opbygge de helt rigtige tekster, og derved forstærke fortællingen om dig og din virksomhed.

Weboptimerede tekster

Derfor er korrekt tekstforfatning vigtig

Googles algoritmer ændrer sig hele tiden. De regler der gjaldt for et halvt år siden, gælder med stor sandsynlighed ikke længere. Det kan være en jungle, og nærmest umuligt at følge med i, hvis ikke man arbejder med det til daglig.

Derfor anbefaler vi, at man investerer i gode og weboptimerede tekster. De er skrevet til søgemaskineoptimering, så de fanger Googles interesse. Vi har en særlig evne til at stille ind på forskellige målgrupper, så vi kan skrive til netop dem. Vi kan helt sikkert også hjælpe dig.